Är det rätt?

Sv: Är det rätt?

Tycker att man ska fundera på varför hästen nafsar istället.. Har den för vana att få godis ur fickorna och händerna så är det inte ett konstigt beteende..

Jag har som regel att jag inte ger hästar godis ur handen, och får heller inget nafsande i kläder eller kring händerna. Enligt mig en bra regel som inte uppmuntrar till "naffserier" från första början..

Håller absolut med.
Tänkte faktiskt ge min häst två morötter i lördags (eftersom han också skulle få påskgodis), men det var ingenting som intresserade honom. Fast han kommer ju från Island, och där växer väl inte morötter. :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 625
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 276
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
557
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 115
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar