Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta var för ett par år sedan när vi hade en jättesnok här. Den sågs slingra över gräsmatten lite hur som haver och, det allra värsta, jag hittade den hopringlad inuti soptunnan en dag. Hemskt! Jag kastade inte sopor på flera månader sedan.
Häftigt!Tvärtom, tycker jag. Har *peppar, peppar* inte sett en endaste orm i år ! Annars brukar vi har rejält med snokar här, och för en person med lindrig ormfobi så är det inte särskilt roligt... Det värsta var för ett par år sedan när vi hade en jättesnok här. Den sågs slingra över gräsmatten lite hur som haver och, det allra värsta, jag hittade den hopringlad inuti soptunnan en dag. Hemskt! Jag kastade inte sopor på flera månader sedan.
Tvärtom, tycker jag. Har *peppar, peppar* inte sett en endaste orm i år ! Annars brukar vi har rejält med snokar här, och för en person med lindrig ormfobi så är det inte särskilt roligt... Det värsta var för ett par år sedan när vi hade en jättesnok här. Den sågs slingra över gräsmatten lite hur som haver och, det allra värsta, jag hittade den hopringlad inuti soptunnan en dag. Hemskt! Jag kastade inte sopor på flera månader sedan.
Hur kom den ner i soptunnan!?
Ingen aning...
Fy, fy, fy, fy!!!!! Jag avskyr ormar!! Vad äckliga! Fruktansvärt!Ingen aning...
Ett annat år hade vi en hel kull snokungar på tomten. Under ca en vecka fanns det miniormar överallt: I tvättstugan inne i källaren, i stallet, mitt fram på gårdsplanen....osv... URK !
@Enya Vad bra att den var skitdöd och inte bara död! *fnissar*Fy, fy, fy, fy!!!!! Jag avskyr ormar!! Vad äckliga! Fruktansvärt!
Jag har sett en orm i år. Eller ja, en orm nånsin. den var död, stendöd. Tror det var en...ja, vad det nu var, en miniorm, jag kommer inte på namnet. Äsch, skitsamma, den var skitdöd, som tur var!!!!!
Jag har faktiskt aldrig sett en jättefin orm De är så ...slingriga och kräliga och räliga! Och snabba!
Gillar ormar Men en kompis hund blev huggormsbiten i veckan, har överlevt so far men är inte utom fara