Jag blev den osköna som fick be killens kompisar att sluta när jag kom hem till lützendimma i hela boendet. Vägrar bli irriterad i luftrören hemma hos mig själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det trodde jag med och fattade inte varför kompisen skulle gå ut och vippa iställetJag trodde först att din kompis börjat vippa på stolen hemma hos dig och förstod inte helt din upprördhet, men efter förtydligandet i sista meningen så håller har helt med! Jag hade blivit tokig!
Jag tänkte att det var för att balkongstolarna inte var lika ömtåligaDet trodde jag med och fattade inte varför kompisen skulle gå ut och vippa istället![]()
Jag trodde först att din kompis börjat vippa på stolen hemma hos dig och förstod inte helt din upprördhet, men efter förtydligandet i sista meningen så håller har helt med! Jag hade blivit tokig!
Trodde också att det var damvippa först. Jag hade inte blivit glad av det heller.HAHA, jag röstade innan jag läste tråden. Jag trodde det var att dammvippa
Nej, oavsett![]()
Intressant! Har funderat mycket över det där med tanke på hur mycket det används.
Exakt min tanke också. Oförskämt att sitta och vippa på andras stolar sådärJag trodde först att din kompis börjat vippa på stolen hemma hos dig och förstod inte helt din upprördhet, men efter förtydligandet i sista meningen så håller har helt med! Jag hade blivit tokig!
Är det inte nikotin i? Som lär sprida sig till passiva rökare i omgivningen?Nja, senast jag kollade var vattenånga fortfarande ofarligt. Däremot luktar endel sorter och det ska man såklart få avgöra om man vill ha i sitt hem eller inte.
Man vill ju inte att de ska drösa in i vitrinskåpet när de ramlar, bättre med gräsmattanDet trodde jag med och fattade inte varför kompisen skulle gå ut och vippa istället![]()
Detta var dock utan att fråga och det är det själva frågeställningen i omröstningen handlar om.Har några vänner som röker och de får varken röka i min bil eller i min lägenhet utan de får ställa sig ute på loftgången eller utanför bilen. De respekterar de lik väl som de respekterar inga hundar (pga en av katterna är hundrädd). Har dock en vän som vejpar. Nu har hon bara varit hemma hos mig en gång men kört henne några gånger och då har hon frågat om hon får. Det blir inte alls samma cigarettrök osv så det har hon fått göra. Men hon har alltid frågat och inte tagit det för givet. Hemma hos mig skulle jag inte ha problem med det heller.
Men den artikeln skrev ju ingenting om passiv rökning? Den skrev ju om hur ångan ser ut när man inhalerar den som rökare. Eller missade jag någonting i texten?
Jag har ett helt gäng i min närhet som vejpar och bara en som har godissmak på sin avger någon lukt och det luktar typ Hubba Bubba. Alla andra är helt luktfria. Vad har du stött på för några smaker som luktar så illa?Oavsett forskning och hälsorisker så luktar det verkligen illa, inte riktigt surströmmingsburks illa men nästan.