Är det normalt att stoet blir slappt?

Bellini

Trådstartare
Kollade mitt sto nu ikväll när jag tog in henne. Såg då att hon var slapp i slidan. Hon är på dygn 292, kan det vara kastning på gång? :cry:
Hon har ingen feber (37,8), inte fyllt juvret direkt... Är i princip helt slapp i juvret. Hon äter som vanligt och verkar pigg. Kan de vara slappa ibland bara? *orolig*

Sv: Är det normalt att stoet blir slappt?

Min är iofs lite längre gången men slapp är hon också. och har varit iaf sedan dygn 310... Det är ju ingen jätteskillnad!

Verkar hon må bra för ävrigt så kan du nog bara ta det lugnt. Säkert lite vårbus i musen;)

Sv: Är det normalt att stoet blir slappt?

Idag på morgonen så var hon som vanligt igen, hur kan detta ha gått till? Nån som varit med om liknande? Är orolig...

Liknande trådar

Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 981
Senast: emma-vsm
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 136
Hundhälsa Hej! Jag börjar med att skriva att jag har förstått att återkommande urinvägsinfektioner är ett vanligt fel på tikvalpar. Jag har en...
Svar
7
· Visningar
3 889
Senast: animalasia
·
Hästvård Någon med samma/liknande erfarenhet? Kvalificerade gissningar mottages... Igår fick min häst vad jag uppfattade som en kraftig...
Svar
17
· Visningar
1 722
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halvautomatiska vapen?
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur