Är det kört?????

Sv: Är det kört?????

Har också en solskenshistoria!

Min russvalack överansträngde båda böjsenororna och antagligen också gaffelbanden (svårt att avgöra eftersom det var väldigt svullet) på båda frambenen då han var 5 år. Efter lång vila, ca 6 månader och specialskoning blev han helt återställd. Idag är han 10 år, piggare än min unghäst och tävlar i ponnytrav och monté (snabbloppare med 10 segrar). Finns inte ett spår av den gamla skadan.

Sv: Är det kört?????

har på känn att jag vet vilken vet. du har. denna är mkt snabb med igångsättningar etc. skulle kolla med nån annan vet oxå.

är hästen halt ska den inte ridas ju! kanske ledas, men upsuttet känns onödigt.

ring atg i ske-å och hör..

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 155
Senast: animalasia
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: Sirap
·
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 774
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka