Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja en hälta kommer väll sällan ensammen ... Så det kan vara båda men mer på v-fram .
Håller dock på Vetrinär i första hand som går igenom pålle och sen kiropraktor om man anser att det kan behövas ,men som sagt Vetrinär _alltid_ i första hand.
Mia
Nej, han väljer inte själv att gå i en låg form. Jag rider honom med lösa tyglar, så jag har inte dragit upp honom alls. Jag tycker också att det är viktigt att hästen söker framåt-nedåt, men jag tror tyvärr inte att det löser de problem jag upplever med hästen idag.
Tack för era synpunkter.
TantEster: Naturligtvis ställer man inte diagnos på nätet! Jag har bara blivit så brydd, då jag själv inte kan sätta fingret på om det är något fel. De bekanta jag bett titta har tyckt att hästen ser fin ut, vilket gjort mig än mer tveksam. Därför är det bra att höra vad fler får för känsla- hade 20 sett filmen och tyckt att hästen rört sig jättebra hade jag kanske bara haft myror i huvudet.