Ja verkligen, tog åt mig galet mycket eftersom jag brukar ta fram en påse popcorn och titta om en häst står intrasslad i ett täcke eller så. Det är ju så vi är, vi som gillar att leta fel på andra
Nej, men jag undrar varför flera tycker det är relevant att de vet nån som klagade på olåsta dörrar OCH lät en häst stå med halvt tappat täcke i hagen, liksom. Förstår inte diskussionstekniken där riktigt. Men det verkar svårt att få nåt vettigt svar på det jag undrar eftersom flera fortfarande envisas om "ta det med den det berör" eller "stallägaren får säga till" fast det flera gånger frågats vad man gör om man inte vet vem som "rår för" eller inte har någon stallägare/chef som styr upp saker.
Men skitsamma, den här diskussionen kommer inte leda nånstans och jag kan bara konstatera att jag är glad att jag sluppit såna stallkamrater som många här verkar ha haft
Hade blivit tokig om det togs som krigsföring om nån skrev "Kom ihåg att mocka på ridbanan!" om det vore nåt som frekvent glömdes/struntades i.