April april!

Crossline

Trådstartare
Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt morgontrötta huvud tyckte det lät smart?

IMG_8211.webp

Har ni hittat några aprilskämt ännu? :)

Katalys (som alltså är ett institut för facklig idéutveckling - och väldigt kritiska mot vinster i välfärden), skrev på twitter att de ska starta ett gymnasium hos ABF-Stockholm: "Ernst Wigforss-gymnasiet AB står för en klassisk reformistisk bildningssyn, där den vanliga undervisningen blandas upp med valbara kurser i bland annat "arbetarsång", "proletärdikt" och "arbetarrörelsens historia och filosofi" :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 644
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 003
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka