Appar för att RITA - iPad Pro

R

Raderad medlem 6459

Är det någon här som kan tipsa om bra appar för att rita och teckna med en iPad Pro? Jag har kikat runt lite men blir inte klok på vad som är bra. Vill bara ha en för att rita och kanske färglägga på skoj sådär. Den behöver inte vara gratis men jag vill inte betala en prenumeration varje vecka utan hellre en engångskostnad då.

några tips? :)
 
Är det någon här som kan tipsa om bra appar för att rita och teckna med en iPad Pro? Jag har kikat runt lite men blir inte klok på vad som är bra. Vill bara ha en för att rita och kanske färglägga på skoj sådär. Den behöver inte vara gratis men jag vill inte betala en prenumeration varje vecka utan hellre en engångskostnad då.

några tips? :)

Jag använder ProCreate och tycker att den är skitbra. Kanske lite väl avancerad sett till din kravspec, det är väl enda nackdelen :)
 
Jag använder ProCreate och tycker att den är skitbra. Kanske lite väl avancerad sett till din kravspec, det är väl enda nackdelen :)
Den tipsade min man om också! Betalar man en gång då eller är det en prenumeration? Går det att färglägga där eller är det bara att rita själv så att säga?
 
Den tipsade min man om också! Betalar man en gång då eller är det en prenumeration? Går det att färglägga där eller är det bara att rita själv så att säga?

Det är ett engångsköp (såvida inget förändrats sedan jag skaffade appen i somras). Eftersom man kan importera bilder och jobba i flera lager så funkar det att färglägga också, om du lägger en transparent bild överst som ”linjelager”. (Det är sååå himla nice att färglägga med en Apple Pencil i Procreate, kan fastna i timmar :love:)
 
Det är ett engångsköp (såvida inget förändrats sedan jag skaffade appen i somras). Eftersom man kan importera bilder och jobba i flera lager så funkar det att färglägga också, om du lägger en transparent bild överst som ”linjelager”. (Det är sååå himla nice att färglägga med en Apple Pencil i Procreate, kan fastna i timmar :love:)
Åh, låter fantastiskt! Då kör jag på den!
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 257
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 715
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp