Apassionata?

Djurjouren

Trådstartare
Ni som såg showen, vad tyckte ni? Jag var väldigt positivt överaskad, fint komposition av musik, människor och hästar, och överlag bra ryttare.

Sv: Apassionata?

Du har inte ett lust att göra ett kort sammandrag av showen?

Gick själv aldrig och såg den...inte alltid ekonomin tillåter. :p

Jag var och såg showen i lördags kväll.
Överlag tyckte jag det var en jättetrevlig show med bra blandning mellan humoristiska inslag (åsnorna) till vacker ridning. Och däremellan de vilda kosackerna. Herre jesus vilka galningar! haha!
Tyckte det mesta såg bra ut, reagerade dock på en häst som såg väldigt spänd ut och inte riktigt trivdes med situationen, men man vet ju aldrig om det var dagsformen, att den var ovan m.m.

Jag ska helt klart se fler hästshower iaf! :D

man kan åka till Snowdonia i Wales och titta på Equilibre Horse Theater

http://www.equilibre.co.uk/

:D

To be or not to be .... the Shakespear Globe

de haft olika tema föreställningar dock

hade varit något för Ishotellet och IsGlobe teatern - Ishäst teater :-)

vad jag yrar :-)

Jag såg showen i fredags... å jag kom på mig själv vid flera tillfällen där jag bara satt å gapa!!
Tyckte det var en kanonshow, välplanerad men ljus och ljud.
Elden och rökmaskinen gjorde också sitt.
Rent ridmässigt blev jag också imponerad. En del hästar var riktigt trevliga. De flesta ryttarna red mjuk och fint, även de vilda kosackerna.
Jag såg inga stressade hästar, uppfattade mer att hästarna gillade det dom gjorde och var ivriga att visa upp sig. Den som såg mest osäker ut var Minnas häst, det var även den enda hästen som visade någon form av ökning. Ja å möjligtvis åsnan också :D

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
367
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Squie
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 679
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 905
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar