F
Forsgard_92
Var det någon som såg på Apassionata på TV 4 klockan 17.30 på långfredagen? Någon som såg islänningarna? Jag såg det, och jag älskade det! =)=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aila skrev:själv tycker jag att det var dötrist.
de sa att man skulle få se islandshästarna på ett sätt man aldrig sett dem förut.
sedan kom de in och red en vanlig kadrilj.
Oh, wow, va ovanligt. :smirk:
Josephine skrev:Ja jag håller med Carla, asså jag tyckte det var en bra Kadrilj mycket mer välanordnad än den i globen, speciellt att det var färre islänningar med, det blir så jäklans rörigt
Sen så skulle jag vilja ha ett ensam "Show nummer" med en topp Islänning, där dom visar upp alla gångarter i ett slagst dressyr program. Ta som ex. Karly Zingsheim, med hans dressyrprogram. Där blir man impad
Varför alltid komma in med 15 islandshästar?, det blir bara rörigt!
diny skrev:Är det någon som sett någon lista vilka hästar och ryttare som är med?
Yoshi skrev:Åhhh missade det ngn som vet om det går i repris??????
Forsgard_92 skrev:Är det någon som vet vem den supersnygga musblacken var?? Det var en vallack/hingst i alla fall! Han reds av en ganska ung tjej med mellanlång mörkblont hår? Vet någon vem ryttaren var? Hon såg lite ut som Frauke Schenzel, men var det henne?
Forsgard_92 skrev:Var det någon som såg på Apassionata på TV 4 klockan 17.30 på långfredagen? Någon som såg islänningarna? Jag såg det, och jag älskade det! =)=)
Sagafrahaeli skrev:Jag var och såg showen när den va i Malmö men jag tyckte inte det var något speciellt. Jag hade förväntat mig mer!! Skulle ha sett den i fredags men vi hade fösrt varit på hundutställning hela dagen och sen var jag tvungen att ta Saga precis när den gick!! Missade kanske inget
/Jenny