Antropologisk studie - Hästfolket

Dentaku

Trådstartare
Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket

Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Lika bra varje gång den dyker upp!

Har valsat runt här på Buke några gånger med!

Ptr

Sv: Antropologisk studie - Hästfolket

Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida. Annars accepterar jag en åthutning.

Hästfolket

golit åminner sig en tråd för länge sen hur framtida arkeologer skulle tolka Solvallas och det årliga ritualen kring elitloppet. Har Solvalls förhållande till Solen någon betydelse... vad betyder offrandet av aluminium och särskilt med texen blå?

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon mer här som lider av nervsmärta? Hur hanterar ni det? Har ni fått hjälp av någon medicin, träning? Jag hade bältros för 6 månader...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 556
Senast: Zewz
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 408
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 741
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 536
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar