Äntligen!

C

Cettan

Jag har skaffat katt igen! :banana: Eftersom jag är sjukskriven och är ensam hemma på dagarna så lyckades jag tillslut övertyga sambon om att en liten söt kattunge skulle göra livet mycket bättre.:love: Jag har haft katt sedan jag var liten, men sedan några år tillbaka så har jag tyvärr varit kattlös, men inte nu längre. :) Ville bara skriva hur lycklig jag är och visa en liten söt bild på underverket. Det är den främre av katterna som är Nikita, eller Nicky som hon kallas. Väldigt gosig och ligger gärna i mitt knä när hon inte leker precis som små kattungar ska göra, men hon verkar ha en förkärlek för att tugga på mattes tår när jag försöker sova vilket inte är lika uppskattat. Tur att de inte har så vassa klor och tänder när de är små...;)
frstabilden.jpg

Sv: Äntligen!

Näe men vilken liten pussenusse :love:

Och vad bra att du lyckades övertyga sambon... han kommer snart förstå att livet faktiskt blir mycket bättre med en liten kise i huset :)

Ett hem är inget riktigt hem om det inte bor en katt där! ;)
Djur ger en så otroligt mycket.
Lycka till med sötisen!

ja lyckades övertyga min pojkvän (sambo mer eller mindre..) och han är nästan gladare för Alfons än vad jag är nu, så se; ingenting är omöjligt!! Visst är det härligt att ha katt igen när man är uppvuxen med det!? :)

Liknande trådar

Övr. Katt Det har diskuterats hur mycket en katt kostar, försäkring, mat, sand osv. Men hur mycket blir det när man räknar med märkeskablar...
2
Svar
23
· Visningar
1 530
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 520
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Okej, fröken luddboll älskar att gosa men HATAR att bli kammad. Och det är inte direkt vänligaste katten i stan när hon ogillar något...
Svar
4
· Visningar
3 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka