Äntligen! Pannband + Nosgrimma

Vimsan

Trådstartare
Nu är mitt träns komplett :love:
Det böjda Globuspannbandet kom till butiken idag. Det var precis så perfekt som jag ville ha det.
Nosgrimman hittade jag för någon vecka sedan, Globus den också.

Nackstycke och sidostycken är Zaldi och tyglarna är Knights.

Vad tyckt?

2333347150059748183S600x600Q85.jpg

2970726110059748183S600x600Q85.jpg

2448168960059748183S600x600Q85.jpg

2879121380059748183S600x600Q85.jpg

2994801660059748183S600x600Q85.jpg

Sv: Äntligen! Pannband + Nosgrimma

Näää, vad orättvist, jag vill oxå ha ett sånt pannband jue...:mad::D Har letat och letat, men dom jag hittat kostar typ 7-800...Men det va jättesnyggt!!:love:

Ser jättesnyggt ut!! :d Vill se det på hästen! :)

Jag har också letat.... överallt!!!
Blev helt överlycklig när jag fick nys om detta :banana:

Kostade bara strax under 400 kr :D

Tack! Ska fota tränset på i helgen (ska inviga det på tävlingsbanan :banana:)

Supersnyggt!!!

Jag vill ha den där nosgrimman, eller helst hela tränset, vad det nu heter... Tanja?

Tack tack!

Jag tittade på hela "Tanja" tränset men ville inte ha mässingspännen och de lite klumpiga "hällorna", därför köpte jag bara nosgrimma :D

Köpte oxå ett pannband på Kins för inte så längesen. Ett Capone.Ord pris 398kr men var rea just då. Kostade ca 260kr

Ska bara köpa lite bredare nosgrimma.
Förlåt om jag lånade din tråd:o

Du får gärna låna :D

Jag tittade på det Capones pannband redan i somras i Falsterbo men hörde att dom var små i storlekarna och så ville jag ha lite mindre stenar :d

jag köpte däremot Capones breda nosgrimma i Falsterbo ;)
(det var en avtagbar snokrem till)

2306803490059748183S600x600Q85.jpg

Du får gärna låna :D

Jag tittade på det Capones pannband redan i somras i Falsterbo men hörde att dom var små i storlekarna och så ville jag ha lite mindre stenar :d

jag köpte däremot Capones breda nosgrimma i Falsterbo ;)
(det var en avtagbar snokrem till)

2306803490059748183S600x600Q85.jpg

Mmm vad fint,:) min pålle har sp litet huvud bara så hon kan inte ha tillbakaknäppning. Lite synd. Hon försvinner i nosgrimman då. Lilla puttan kar ju bara Cob.

nosgrimman och pannbandet var jättesnyggt för sig:love: men jag gillade verkligen inte de tillsammans:smirk:. men det är bra att du trivs med det:)

Mmm vad fint,:) min pålle har sp litet huvud bara så hon kan inte ha tillbakaknäppning. Lite synd. Hon försvinner i nosgrimman då. Lilla puttan kar ju bara Cob.

min häst har också cob på nosgrimma och han passar superbra i bred nosgrimma med pullback-knäppe:laugh:. fast han har redan förstört det:crazy:.

Vad fint!! Vet du om det finns i mörkbrunt också? Har ett mörkbrunt Globusträns som jag gärna vill byta pannbandet på...

nosgrimman och pannbandet var jättesnyggt för sig:love: men jag gillade verkligen inte de tillsammans:smirk:. men det är bra att du trivs med det:)

Jag hade hellre haft en bred nosgrimma men eftersom han går bättre på remont så fick det bli denna (har en helsvart också men det blev sååååå tråkigt)

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 340
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar