Äntligen! Pannband + Nosgrimma

Sv: Äntligen! Pannband + Nosgrimma

Tjusigt!!! :D
Jag brukar inte gilla fodring med avikande färg, men den där var underbar :love:

sjukt fint! :love: ja får åka ut å ta de från dig :angel: , inte för att ja har en häst å rida med de på men ändå :rofl:

hörde att ded gick bra för er i olofström oxå :laugh:

Pannbandet var ju supersnyggt:love: nosgrimman...tja...sisådär:D men jag tycker ju om dej ändå;)

Vilken cooling det ser ut o stå i bakgrunden:angel:

Pannbandte var ännu snyggare På :love:

Visst är det :love::love:
Köpte en annan remontgrimma i onsdags, den var helsvart men med spännen även uppepå nosdeln. Lika snygg den :D

Köpte en annan remontgrimma i onsdags, den var helsvart men med spännen även uppepå nosdeln. Lika snygg den :D

Här är den andra remontgrimman som jag köpte, har den på körhuvudlaget :love::love:

2828478340059748183S600x600Q85.jpg

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 340
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar