ÄNTLIGEN har andra börjat se!!

Comfort

Trådstartare
när jag kom hem från jobbet gick jag till affären, där jobbar en av mina gamla klasskompisar som glatt säger grattis!
hennes syster hade tydligen sett mig på stan igår och tyckt att jag såg mystiskt tjock ut! :D Fast eg har jag alltid haft mage, men den ser väl annorlunda ut nu!

Sen åkte jag för att pumpa ett däck, och där kom en av mina fd lagkamrater i innebandyn springande och kastade sig runt halsen och gratulerade så mycket, hon hade anat sist vi träffades men inte vågat säga nåt, sen träffade jag hennes mamma i affären häromdagen och hon hade tydligen blivit helt säker!

Nu blir det en trevlig kväll!!

Sv: ÄNTLIGEN har andra börjat se!!

Åh, vad roligt! :D
När jag berättar för folk att jag är gravid så förstår de inte hur jag kan våga berätta så tidigt. När jag berättar att jag faktiskt är i sjätte månaden ser de ut såhär :eek::o.

De tror säkert att jag bara ätit för mycket godis :rofl:

haha, ja, just nu har man ju ursäkt att äta sånt med gott samvete - tjocka kommer vi ju bli ändå! :D

Jag har haft choklad som craving.. blivit en del :angel: så jag var rädd att jag skulle gå upp massor varav hälften skulle bero på graviditeten, men hittills har jag sluppit oja mig, mest att jag känner mig som storlek 54... fast kläderna sitter inte tajtare utan det är nog bara mina ögon som har svällt :p

Jaa, tjocka ska vi ju bli, så bara att mula i sig godsaker ;)

Ja, men visst känner man sig smällfet?
Jag kan ju fortfarande ha mina vanliga kläder och har bara gått upp ett par kilon, men det känns som om jag väger ett ton ibland :crazy:

haha, japp! jag känner mig som ett sumo, överallt utom på magen!!
jag har köpt ett par mamma byxor, inte för att jag behöver än uran mest för att det är kul, kan fortfarande ha min avanliga kläder jag med, konstigt hur olika det kan vara, en del får ju byta upp sig jättefort!

Har också två par mammabyxor som jag ärvt, men använder de aldrig. Tycker de bara hasar ner så arslet typ är i knävecken :rofl:

Min arbetskamrat som är en vecka före mig är gigantisk däremot. Hon fick börja med mammakläder i vecka 14. Hon är så tung nu och har foglossningar så hon är sjukskriven. Jag jobbar däremot 100% fortfarande, men ska trappa ner till 75% så småningom. Det är väääldigt olika för alla :p

Det är 3 st på jobbet som frågat mig om vi ska skaffa syskon, lite orolig. Det får inte synas än!

Och foglossningar i v.14, det lät bra, förra graviditeten blev jag sjukskriven i v.12 för fogarna, då hade jag vart hemma de 2 veckorna man får vara hemma utan sjukintyg först :crazy: Då hade jag väll gått upp något kg kanske.

Men i magtråden tycker jag att det verkligen syns att du är gravid ;)
Men det måste bero på att du är så slank i övrigt.

Aa, tur att man inte drabbats av foglossningar. Jag vill inte ens veta hur de känns :crazy:

Så där var det för mej med.

Samma dag som jag började vara henna på havandeskapspenning 60 dagar innan BF, så ringde det en från stallet där jag jobbade och frågade om jag kunde ta in hennes häst eftersom hovslagaren skulle komma... - jag har slutat jobba. svarade jag. - Va, varför då? - För jag ska ha barn om två månader.... -VA, nej du skojjar, du har ju ingen mage....

Två veckor senare fick jag höra av en annan i stallet att det mest såg ut som jag hade ätit för mycket julmat...

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 503
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 318
Senast: EmmaBovary
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 969
Senast: melen
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka