Äntligen bild på hela Felicia Z

L

linneaforss

Nu har jag äntligen tagit kort på hela min lilla skrutt :)
Komentera gärna så länge ni inte förolämpar hennes trivselmage:angel: :devil:

PICT1923.jpg

Felicia.jpg

Sv: Äntligen bild på hela Felicia Z

Åh så söt!

Eller söt och söt..jag tycker hon ser ut som en storhäst i litet format..om du förstår vad jag menar?
Dvs, hon har inte alls så mycket trivselmage!!
Så mer fin än söt!

Själva har vi fått sätta pulka under magen (för att den inte ska ploga upp tjäle) på våran nu när han har haft fri tillgång till ensilage under vintern..:angel: ;)

Hur gammal?
Stam?

På den översta bilden ser jag inte hur du fäst bakselen?
Och det ser ut som du använder en smal kortbrösta?
Men på nedre har hon ju en vanlig brösta?
Vad har du för vagn?
Ser fint ut annars o söt liten en! :D

/L

Trygg skrev:
Åh så söt!

Eller söt och söt..jag tycker hon ser ut som en storhäst i litet format..om du förstår vad jag menar?
Dvs, hon har inte alls så mycket trivselmage!!
Så mer fin än söt!

Själva har vi fått sätta pulka under magen (för att den inte ska ploga upp tjäle) på våran nu när han har haft fri tillgång till ensilage under vintern..:angel: ;)

Hur gammal?
Stam?

Hihi tackar! :) mjoo det är nog just på den bilden hon ser väldigt smal ut men det är inte sanningen haha! :rofl: men om man är shettis så får man va lite mullig :)
hhahah oj då ja då kan de ju bli att dem lägger på sig lite:smirk:

Hon är född 1992 så hon blir 14! Men beter sig som en 3 åring ;)
Hon är efter Cherry Boy undan Amonia

_L_ skrev:
På den översta bilden ser jag inte hur du fäst bakselen?
Och det ser ut som du använder en smal kortbrösta?
Men på nedre har hon ju en vanlig brösta?
Vad har du för vagn?
Ser fint ut annars o söt liten en! :D

/L

Hrm...hehe Nej jag har inte fäst den än! skulle mäst kolla hur det ser ut med allt på! jag har inte skaffat extra öglor på vagenen som jag kan fästa den i! ska de så snabbt som möjligt :) Och ja hon har en bröstsele på nedre bilden. som jag sålt nu!
Den där smala är en travbrösta som jag bara hade som en tillfällig lösning då min är inne på "reparation" + att jag inte fixat svängel och draglinor än :o de är mycket som ska fixas innan sele och vagn är helt bra.
Det är en Bulletrockard Har ingen om hur ja ska sätta dit svängeln på den! :crazy:

Tackars! :) nu blir hon glad :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 538
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka