Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kanske måste ha licens.
Allvarligt talat har jag bara testat antenn på får o det var i varje fall inte förbjudet då o jag kan inte påminna mig att jag har sett något som skulle förbjuda det till häst.
PL
Vet inte vilket och jag bryr mig inte om jag ska vara ärlig , bättre med en antenn på grimman än en häst som är ute och springer på vägarna och orakar olyckor...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.