Limelight

Trådstartare
Hur gör ni för att täcka ansiktet när ni kör i riktigt kalla dagar ?
Jag har en hjälmhuva, men den täcker bara ytterst lite av pannan och lite om hakan av själva anisktet, skulle vilja ha någon form av huva som täcker allt utom ögonen, och man ska kunna andas igenom den utan att få panik :D, finns det sådana att få tag i som passar under hjälmen och som är riktigt varma ?

Hållit på att förfrysa ansiktet flera gånger, sätter oftast upp en tjock halsduk för ansiktet, men blir ganska jobbigt att andas igenom den och så är den klumpig.

Sv: Ansiktet

Funderar på en sån här: http://www.blocket.se/pitea/Neoprene_mask_30366597.htm?ca=1_11&w=0

0985776748.jpg

En muff kan man forma lite hur som helst och fungerar mycket bra, de finns med fleecehals också!

En sån ska jag ha! :bump:

(på mig när jag åker till jobbet om morgonarna)

Åh en sådan vore ju perfekt, inte kan man frysa då va ?.
Folk kommer tycka man ser ut som....... ett svart spöke eller något, men allt för värmen skull !!:D

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lite inspirerad av färgtråden på häst-avels började jag fundera på det där med hur människor ärver sin ögonfärg och genetiken runt det...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 057
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
5 128
Senast: lizzie
·
Tjatter Som barn var jag vild. Inte på det sättet ni förmodligen tänker dock. I sociala sammanhang, som i skolan eller på kalas - var jag tyst...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
19 664
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar