Andra natten hade jag ju haft så sjuk tidsbrist att den enda jag var helt säker på var jag själv.fanns en anledning till att vi inte käkade dig första natten, andra natten trodde vi att du skulle skydda cirkus, men näpp.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andra natten hade jag ju haft så sjuk tidsbrist att den enda jag var helt säker på var jag själv.fanns en anledning till att vi inte käkade dig första natten, andra natten trodde vi att du skulle skydda cirkus, men näpp.....
du får ju visa vår tänkta triumfvideo också, även om vi aldrig ens kom nära att kunna använda denNågon som vill gissa hur många sidor och inlägg vi har i lyan??
Skrattade rakt utdu får ju visa vår tänkta triumfvideo också, även om vi aldrig ens kom nära att kunna använda den
du får ju visa vår tänkta triumfvideo också, även om vi aldrig ens kom nära att kunna använda den
Fattade att jag var siad och det kändes lite hopplöst att försvara sig
sschhhJag: Äh, jag sår ett litet frö till Ledaren i min mattematik - genom att gissa på tre ulvar. Så får vi se vad/om någon nappar - eller vad säger du?
Q: eftersom den vet vilka vi är så bävar den nog redan
Jag: Ja, men då borde den verkligen vinka ordentligt
Sedan är det lite "inte TLV, kanske Snurrfian, eller inte??, inte Mirtai - kanske Dentaku? Eller TLV?? Habina? HUR MÅNGA LEDARVARGAR FINNS DET? - Cirkus?!"
Oja, diiiirekt.sschhh
vi var ju så smarta att vi hittade Mirtai direkt fattar ni väl
JAG sågKan ju bjuda på att jag postade ett teoriinlägg som till stor del innehöll teorier om Dentaku - efter det att vi hade käkat henne (och innan hon återuppstått) - men det var väl ingen av er som han se det innan jag var inne och raderade det stycket...
Förlåt
Jag var inte med där. Men är också nyfiken.
Jag hade jättekulJa, tack allihop för en rolig lek! Även om det här inte kändes som min bästa insats som ond... Men det var roligt ändå
Och fantastiska uppdateringar! @LindgrenV !
Vi hade nog dåligt med tid. Jag har knappt hunnit läsa leken alls tur jag inte anmälde mig