Ännu ett inbrott hos Ulricehamnsbygdens RK

Sv: Ännu ett inbrott hos Ulricehamnsbygdens RK

Har inte ridklubbarna bättre säkerhet än så här? :( Galler för fönstrena? Larm?

Många ridklubbar ligger precis på gränsen att klara sig ekonomiskt, då finns det tyvärr inga pengar till investeringar som larm. visst borde man, för det kommer ju kosta oerhört mkt nu när alla sadlarna är borta, men finns inte pengarna så finns de inte...

Finns det pengar till hästar och utrustning så borde det ju finnas till larm/ordentliga lås/galler etc...det är väl något man får ta med i beräkningen när man har dyra saker.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under natten mellan julafton och juldagen fick Bodens Ridklubb en ovälkommen julöverraskning då det var inbrott på anläggningen.
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under lördagsmorgonen upptäcktes att Kungsörs ridklubb i Klämsbo haft inbrott i sadelkammaren under natten och att tjuvarna rensat den...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här är Emmas mamma som skriver, på uppmaning från henne. Hon bad i ett brev att jag eller hennes pappa skulle göra ett inlägg här på...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
Senast: Tualma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 255
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar