M
Mahogny
Kommer nu när jag snart fyller år få tillgång till lite pengar och för dem tänkte jag köpa en hoppsadel. Budgeten ligger runt 5000 och köper helst beg.
Önske målen är en hoppsadel med stora stöd, helst klossar både till knäna och vaderna. Gärna passa LÅNG ryttare också med lååååånga ben
Få gärna vara i någon slags brun då jag är trött på svart läder.
Ska passa häst som är ca 105-110 grader skulle jag gissa, sadlar kasar gärna fram på henne
Bilderna är nya, dock är hon lite omusklad och ska musklas mer!
Har tänkt på prestige, globus, jacson, kieffer, wintec.
Har ni tips på modeller?
Fram tills nu har hon haft en Lewa, modell hopp, har funkat bra men den är lite för svängd (dock myyycket rakare än de andra lewa sadlarna man brukar se på annons)
Men letar alltså efter någon perfekt sadel som passar henne bra och som kanske passar mig bättre.
Väldigt tacksam för tips
Önske målen är en hoppsadel med stora stöd, helst klossar både till knäna och vaderna. Gärna passa LÅNG ryttare också med lååååånga ben
Få gärna vara i någon slags brun då jag är trött på svart läder.
Ska passa häst som är ca 105-110 grader skulle jag gissa, sadlar kasar gärna fram på henne
Bilderna är nya, dock är hon lite omusklad och ska musklas mer!
Har tänkt på prestige, globus, jacson, kieffer, wintec.
Har ni tips på modeller?
Fram tills nu har hon haft en Lewa, modell hopp, har funkat bra men den är lite för svängd (dock myyycket rakare än de andra lewa sadlarna man brukar se på annons)
Men letar alltså efter någon perfekt sadel som passar henne bra och som kanske passar mig bättre.
Väldigt tacksam för tips
Senast ändrad av en moderator: