Ännu en biltråd, Ford Explorer

PrittePuff

Trådstartare
Nån som har haft Ford Explorer här?
Nöjd? Missnöjd?

Hur är den i koffertutrymme? Hundbur? Kan man ha en vanlig hundbur eller får man specialbeställa?


Sen det här med 4wd. En vän sa att nej, köp inte 4wd! Det blir så dyrt om det krabbar.
Är det "vanligt" att 4wd pajjar? är det nåt man kan kolla på? Vad ska man vara vaksam med?
Hur dyrt kan det bli?
 
Sv: Ännu en biltråd, Ford Explorer

Vi har haft en Ford Explorer som vi var nöjda med på många sätt, men den drog otroligt mycket bensin. Mellan 1,2 och 1,5 l/ mil om jag minns rätt.
 
Sv: Ännu en biltråd, Ford Explorer

Vi har haft en Ford Explorer som vi var nöjda med på många sätt, men den drog otroligt mycket bensin. Mellan 1,2 och 1,5 l/ mil om jag minns rätt.

Va bra att höra att ni var nöjda!
Vilken årsmodell hade ni?
Gick eran 4wd "stänga av"? Drog den mindre då?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 706
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 377
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp