Annorlunda rumsrenhetsproblem!

Sv: Annorlunda rumsrenhetsproblem!

Söööööööööööööööting...! :love:

*tar på mig en svart underställ, skidmössa och checkar på kartan vart HeddaVovven finns*

Öhhhhh.... *förbryllad*

Men ok.

Gevalia tack!

:D

*tar av mig det svarta understället och skidmössan (som trots allt inte lämpar sig som gåbortklädsel) och väljer parkasen med stooora djuuuupa fickor istället*

Kan också varmt rekommendera att lära hunden vad bajsa betyder.

Det här är jättebra tycker jag, mina vet vad "sätt dig och bajsa" betyder. Väldigt bra om man har svinbråttom (typ försovit sig) och hundarna måste snabbt göra sitt och sen måste vi springa in. Funkar klockrent! :idea: Jag har inte medvetet lärt dem det, det har bara blivit så. Antar att jag har babblat om det när dom gjort det, eller bara bett dem om det utan förväntan om resultat och sedan berömt när det gjort det.

hehe, det är ju skönt att nåt funkar med det lilla yrvädret iaf:)

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 860
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 156
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka