Annonsforum-fråga

FeatherCloud

Trådstartare
Vet inte vart jag skulle lägga den, men chansar på här... :smirk:

Om jag vill lägga en annons om hästporträtt på annonssidorna, vilken underavdelning är det då som gäller? Hästrelaterat arbete? Känns mest som om det ligger praktikplatser o hästskötarjobb där...

Har letat igenom (nästan) hela AnnonsDirekt's sidor, men inte hittat nåt lämpligt ställe...

Så, var skulle ni lagt den? Vill ju ha den rätt så att så många som möjligt hittar den... :crazy:
 
Sv: Annonsforum-fråga

Böcker, tidningar och videoband kanske. Jag skulle i alla fall ha det bland andra "medier".
 
Sv: Annonsforum-fråga

Hade du tänkt ta beställningar och måla av andras hästar ?? Isåfall så vill du ju ha arbete.
 
Sv: Annonsforum-fråga

ja det var tanken :)
ska jag lägga den under typ "jobb önskas" då, (finns det någon sån, bara spånar)
 
Sv: Annonsforum-fråga

eller så lägger du den under "häst tillbehör"

för övrigt så får du inte annonsera om djurporträtt på annonsdirekt gratis då du räknas som företag och skall alltså betala.
 
Sv: Annonsforum-fråga

Det visste inte jag heller förän dom ringde till mig och sa att jag skulle betala (runt 3000 kr/mån) för att annonsera. ;)
 
Sv: Annonsforum-fråga

Tjänster erbjuds är rätt kategori. Du erbjuder ju tjänsten måla av ditt djur.

Vet man inte vilken kategori man ska lägga sin annons under skriver man lättast till AnnonsDirekt med hjälp av länken Kontakta oss längst ner till höger på sidan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 173
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 555
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp