Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker @Migo behöver en sån. Den kan sköta hela gården självAnnat Blocketfynd:
"De är blandning mellan
Golden, Münsterländer, Bordercollie och Greyhound
Tiken är en kombo av alla raserna
Hanen är Golden"
En lättfödd jättesnabb vallande jakthund, någon?
Det tråkiga är att jag fått uppfattningen att hon är seriös i övrigt och väldigt bra som domare. Hon var bla en av de första som köpte egen holterväst för att kunna testa hjärtat mer och hon skällde ut andra uppf som inte hjälpte sina valpköpare ordentligt på en uts (det var cirkus med unghundarna som inte kunde bete sig). Hon föder inte upp min typ av dobbis, men vet många som är nöjda valpköpare där - så det känns lite extra tråkigt att hon gjorde något såhär dumt för mig.Och mängder med kommentarer som stöttar. "Du är bäst" - bäst i vadå? Att vilseleda folk? Haha, herregud. Slår mig för pannan över hur människan skapat efterkonstruktioner och nu gråter ut om det. Så otroligt oseriös.
De kan säkert jaga ikapp en flock hjortar eller liknande, valla ihop dem och sedan apportera bytena. Jättepraktiskt att ha allt i samma hundAnnat Blocketfynd:
"De är blandning mellan
Golden, Münsterländer, Bordercollie och Greyhound
Tiken är en kombo av alla raserna
Hanen är Golden"
En lättfödd jättesnabb vallande jakthund, någon?
Det gör ju verkligen det hela ännu märkligare. Jag förstår inte alls motiveringen.Det tråkiga är att jag fått uppfattningen att hon är seriös i övrigt och väldigt bra som domare. Hon var bla en av de första som köpte egen holterväst för att kunna testa hjärtat mer och hon skällde ut andra uppf som inte hjälpte sina valpköpare ordentligt på en uts (det var cirkus med unghundarna som inte kunde bete sig). Hon föder inte upp min typ av dobbis, men vet många som är nöjda valpköpare där - så det känns lite extra tråkigt att hon gjorde något såhär dumt för mig.
Det gör ju verkligen det hela ännu märkligare. Jag förstår inte alls motiveringen.
Risken är väl möjligen att den har för mycket kaos i hjärnan för att sköta en gårdJag tycker @Migo behöver en sån. Den kan sköta hela gården själv
Det funderade jag också på. Och hennes följare verkar i alla fall tolka det så. Men det verkar så fånigt att använda Blocket för det i stället för att bilda opinion på annat sätt.Eller så är poängen att verkligen driva hem att "som renrasuppfödare får man faktiskt motivera sin prissättning precis hur som helst utan att någon ska lägga sig i". Jag vet inte, men märkligt är det.
Det har du rätt i! Men i och med golden så är det kanske risk för att den äter upp bytet innan den hinner lämna detDe kan säkert jaga ikapp en flock hjortar eller liknande, valla ihop dem och sedan apportera bytena. Jättepraktiskt att ha allt i samma hund
Så om min hund inte har ett födelsebevis så finns hon inteMallevalpar på blocket. Mamman är reggad i jordbruksverket och pappan har födelsebevis
Födelsebevis? Som i att bevisa att hunden är född eller? Snacka om att dra nått ur hatten för att det ska låta seriöst.
Men herregud, den där sista.Labradoodel: prissänkt från 45 000:- till 30 000:-. Hela 15 papp!
Blockets sorgligaste annonser: "Mopstik 6000:- blockets billigaste Mops" det är rubriken.
Eller Cockerpoo 9 v omplaceras. 30 000:-.
Ingen orsak uppges.
Gatuhund omplaceras för att den är så rädd. Kryper bara in under möbler hela tiden. Rädd för ljud och skäller mycket. 1000:-
Ja. Jävla djurplågeri med de här ”gatuhundsadoptionerna”Men herregud, den där sista.
Fy fan Bättre att bara ta bort hunden än att skapa nya trauman på rad.Gatuhund omplaceras för att den är så rädd. Kryper bara in under möbler hela tiden. Rädd för ljud och skäller mycket. 1000:
Där finns även en gatuhund som är "rädd för sin egen skugga" enligt annonsen.Labradoodel: prissänkt från 45 000:- till 30 000:-. Hela 15 papp!
Blockets sorgligaste annonser: "Mopstik 6000:- blockets billigaste Mops" det är rubriken.
Eller Cockerpoo 9 v omplaceras. 30 000:-.
Ingen orsak uppges.
Gatuhund omplaceras för att den är så rädd. Kryper bara in under möbler hela tiden. Rädd för ljud och skäller mycket. 1000:-