Kanske ett jerringpris?!Värt något slags Nobelpris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske ett jerringpris?!Värt något slags Nobelpris.
Värt något slags Nobelpris.
"Locksele, till sketis häst"
Ok att man inte kan stava riktigt, men ibland blir det mer kul än vanligt...
Hahahah! Skrattar fortfarande åt den där!!Är det bara jag som inte tycker det ser ut som en ridhjälm? Tycker det ser ut som ett "hemmabygge"
Kanske, men det känns inte som att rätt hem hittas fortare om hästen ligger ute till riktig försäljning, men vad vet jag.Undra om det inte handlar lite om; Ifall rätt hem dyker upp så säljer vi annars behåller vi?
Jag vet inte, men kanske kan vara så Kanske inte är akutläge att dom måste sälja utan mer att marknaden får avgöra om det blir försäljning. T.ex om det dyker upp ett hem som känns jättebra eller att det blir bra betalt.
Fast det behöver man ju å andra sidan inte skriva i annonsen
Kanske, men det känns inte som att rätt hem hittas fortare om hästen ligger ute till riktig försäljning, men vad vet jag.
Nä, man kan ju utelämna att det är intressekoll och sen kan man som säljare ångra sig och inte vilja sälja, fast det är förvisso inte så snällt på den ev köparen förstås, men..
Bara fem?"Hejsan!, måste tyvär sälja mitt varmblodsto född 2005. pga hon har tuppspatt v.bak. När hon arbetas visar hon hälta. Hon är en supertrevlig tjej som tycker om godsaker och bli myst med. Hon kommer mycket bra överens med andra hästar.Hon har haft för innan vilket har gått bra.Hon är den med nerverna på utsidan i stressade situationer men har förbättras mycket! Hon är tyvär svårlastad! Har besiktnings papper, och även en nyligen fixad dubblett. Hon blev grundvaccinerad nu för någon månad sedan och ska ha nästa spruta i sommar. Jag letar efter ett hem där hon får stanna! Har absolut ingen brådska att bli av med henne."
6 000 kr begär säljaren.
Finn fem fel?
"Hejsan!, måste tyvär sälja mitt varmblodsto född 2005. pga hon har tuppspatt v.bak. När hon arbetas visar hon hälta. Hon är en supertrevlig tjej som tycker om godsaker och bli myst med. Hon kommer mycket bra överens med andra hästar.Hon har haft för innan vilket har gått bra.Hon är den med nerverna på utsidan i stressade situationer men har förbättras mycket! Hon är tyvär svårlastad! Har besiktnings papper, och även en nyligen fixad dubblett. Hon blev grundvaccinerad nu för någon månad sedan och ska ha nästa spruta i sommar. Jag letar efter ett hem där hon får stanna! Har absolut ingen brådska att bli av med henne."
6 000 kr begär säljaren.
Finn fem fel?
..."Hejsan!, måste tyvär sälja mitt varmblodsto född 2005. pga hon har tuppspatt v.bak. När hon arbetas visar hon hälta. Hon är en supertrevlig tjej som tycker om godsaker och bli myst med"...
Jag var tvungen att leta upp annonsen, men blev ju inte klokare för det. Vad har säljaren tänkt att man ska ha den halta hästen till? Hagprydnad att mata med godsaker och mysa med? Nu hade säljaren dessutom sänkt priset till 5000, den lär ju sluta som italiensk salami. Stackars häst.
Nu kostar den bara 3000kr, har ägaren sett tråden?"Hejsan!, måste tyvär sälja mitt varmblodsto född 2005. pga hon har tuppspatt v.bak. När hon arbetas visar hon hälta. Hon är en supertrevlig tjej som tycker om godsaker och bli myst med. Hon kommer mycket bra överens med andra hästar.Hon har haft för innan vilket har gått bra.Hon är den med nerverna på utsidan i stressade situationer men har förbättras mycket! Hon är tyvär svårlastad! Har besiktnings papper, och även en nyligen fixad dubblett. Hon blev grundvaccinerad nu för någon månad sedan och ska ha nästa spruta i sommar. Jag letar efter ett hem där hon får stanna! Har absolut ingen brådska att bli av med henne."
6 000 kr begär säljaren.
Finn fem fel?
@parfymflaska @Görel
Jag såg annonsen i en grupp på Facebook (upplagd sent i går kväll), och nu när jag kikar på den igen är den nere i 3 000 kr...
Jag hittade den på hästnet när jag kollade under avel. Ser nu att priset är sänkt där också.
Rimmar illa med att absolut inte ha någon brådska med att bli av med hästen.
Vad för en dublett menar dom?? Veterinärbesiktning? Försökt med två olika veterinärer att få hästen friskförklarad, alltså..?"Hejsan!, måste tyvär sälja mitt varmblodsto född 2005. pga hon har tuppspatt v.bak. När hon arbetas visar hon hälta. Hon är en supertrevlig tjej som tycker om godsaker och bli myst med. Hon kommer mycket bra överens med andra hästar.Hon har haft för innan vilket har gått bra.Hon är den med nerverna på utsidan i stressade situationer men har förbättras mycket! Hon är tyvär svårlastad! Har besiktnings papper, och även en nyligen fixad dubblett. Hon blev grundvaccinerad nu för någon månad sedan och ska ha nästa spruta i sommar. Jag letar efter ett hem där hon får stanna! Har absolut ingen brådska att bli av med henne."
6 000 kr begär säljaren.
Finn fem fel?
nu kostar hästen 1000 kr...