Ugh, både särskrivningar och missbruk av ordet "han" när det ska vara "honom" samt alla ! ... får rysningar.
Och "vart" där det ska vara "var."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ugh, både särskrivningar och missbruk av ordet "han" när det ska vara "honom" samt alla ! ... får rysningar.
Tyvärr är det omöjligt då han redan dragit som en oljad blixt då..Taget strax efter att han slängt sig ner under tråden såklart.
Håller med.Usch, är så allergisk mot bilder på hästar som står på bakbenen med ryttare på ryggen. Har haft en häst som kunde få för sig att stegra med ryttare och det var verkligen inte kul!
Håller med.
Jag är allergisk mot bilder där hästen betar!
En sadelannons, där sadeln uppges passa alla hästsorter bara man byter framvalvet, säljs pga av den inte passar annonsörens häst
Har för mig jag inte ens kom helt igenom den texten av en anledning.Och "vart" där det ska vara "var."
Pris som avelshingst 35.000kr
Valackkontrakt 25.000kr
Bara för jag inte hört det förut, vad innebär valackkontrakt
Veterinär besiktigad utan anmärkning
Bra för veterinären
Veterinär besiktigad utan anmärkning
Bra för veterinären
Jag tänker att man vill poängtera att det inte var något fel på hästen, utan tilltänkt köpare. Ifall nån blir tveksam till varför en häst kommer ut på annons igen efter kort tid.Är det bara jag som irriterar mig på annonser där det står pga oseriös köpare är hästen åter till salu? Jag tänker direkt grinig säljare . Om man nu inte fick sålt hästen i tidigare försök, så är det väl bara att bita ihop och försöka igen.
Jag tänker att man vill poängtera att det inte var något fel på hästen, utan tilltänkt köpare. Ifall nån blir tveksam till varför en häst kommer ut på annons igen efter kort tid.