Inte hästannons, men den är så dåligt skriven att jag fick akut allergi-klåda när jag läste den
"information om loppis
GRATIS
Att etablera en nystartad bakluckeloppis tar tid och är svårt
Marknads föring med med mera kostar pengar
ca 3 - 5 år, 3 år om arkandsföringenfungerar bra och det inte snackas skit om den ny startade loppisen. Det tar 5 år om det sprids falska rykten.
En nystartad bakluckelopppis hänger det på marknads föring och säljare kommer en säljare och stannar så kommer nästa stannar och nästa,nästa,nästa så blir det mer och mer
De små loppisarna har svårt att etablera sig när större arrangörer gärna
tarmpar på de små loppsarn för att ta deras mark. På större loppisar får du ofast sälja dina saker för vrak priser
av erfarenhet vet jag tre loppisar där folk oftast betalar vad du vill ha för varan,det finns undan tag Bro loppis,Lunda-Arlanda loppis och Rotebro lopppis i helgen på Lunda -Arlanda loppis sålde säljarna mellan 1300 - 3000 kr jag vet att det är sant.
Bra marknads föring och inget skit snack om enskilda arrangörer samt att säljare kommer och stannar det är en vinnande kombination. nu i helgen får varannan säljare stå gratis på
Lunda-Arlanda loppis
......
Vill du tjäna en bra slant förutom att sälja på loppis du skall var 13 år och uppåt dela ut flyg blad om Lunda och Rotebro loppis sms:a intresse till xxxxxxxxx var seriös
Bra marknadsföring och du säljare som kommer och säljer är en bra kombination.
De större loppisarn klara sig galant utan dig säljare.
Varmt välkomna till nämnd loppisar