Kan du inte köpa den bara för att få veta historien bakom?
Grimman har ju namnmärkning,då får vi iallafall vet vad ponnyn hette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte köpa den bara för att få veta historien bakom?
Jag får bara upp en tom sida???På auktionssajten,sök på koppel,innom häst och ridsport.
Jag får bara upp en tom sida???
Röd var den Kanske annonsören tänkte att det skulle vara intressant nu i juletider. Att den skulle hamna på alla ponnytokiga barns önskelista. Att föräldrarna skulle buda över varandra för att kunna ro hem detta kap till sina telningar. Att den skulle generera rekordhögt pris. Att...Skickar pm!
Måtte annonsören inte haft häst!Jag sår en gång en annons på Blocket för "Hästbett med tömmar". På bilden visades två udda grimskaft med rostiga karbinhakar som hakats i varandra...
:O menar du att det inte är så ett träns ser ut? O_O...Måtte annonsören inte haft häst!
Äh, du är ingen hästtjej, va? Bridongbett var det ju!:O menar du att det inte är så ett träns ser ut? O_O...
Varför skaffade personen valp ens från första början?Hej!
Söker i första hand en extramatte/husse till våran 11 veckors blandrasvalp. Blandning golden retriever/ labrador/border collie. Kanske funderar du på att köpa hund men får inte tiden riktigt att räcka till?
Sally är en söt, social, busig och aktiv valp som kräver en fast hand och gärna tidigare hundvana.
Söker nu helst en extramatte/husse pga. mina egna hälsoproblem, har inte riktigt orken att ta hand om henne själv 7 dagar i veckan men vill helst inte heller sälja henne.
De närmaste månaderna behöver hon få vara med en hela tiden och kan inte lämnas ensam innan hon blir trygg i det nya hemmet, då kan hon sedan börja tränas att vara ensam kortare stunder.
Söker helst någon boende i Täby, Danderyd, Åkersberga eller Vallentuna eftersom vi bor i Täby.
Är öppen till förslag om tider och uppläggning.
Hör av dig och berätta om dig/er, ev tidigare hundvana osv. så kan vi ta det därifrån!
Jamen tjena. Ta gärna hem en valp och inse efter 3 veckor att det kanske är lite jobb med dom också. Jaja personen försöker åtminstone göra nåt åt läget..men hallå..
Varför skaffade personen valp ens från första början?
Åh vad tragisktHej!
Söker i första hand en extramatte/husse till våran 11 veckors blandrasvalp. Blandning golden retriever/ labrador/border collie. Kanske funderar du på att köpa hund men får inte tiden riktigt att räcka till?
Sally är en söt, social, busig och aktiv valp som kräver en fast hand och gärna tidigare hundvana.
Söker nu helst en extramatte/husse pga. mina egna hälsoproblem, har inte riktigt orken att ta hand om henne själv 7 dagar i veckan men vill helst inte heller sälja henne.
De närmaste månaderna behöver hon få vara med en hela tiden och kan inte lämnas ensam innan hon blir trygg i det nya hemmet, då kan hon sedan börja tränas att vara ensam kortare stunder.
Söker helst någon boende i Täby, Danderyd, Åkersberga eller Vallentuna eftersom vi bor i Täby.
Hör av dig och berätta om dig/er, ev tidigare hundvana osv. så kan vi ta det därifrån!
Jamen tjena. Ta gärna hem en valp och inse efter 3 veckor att det kanske är lite jobb med dom också. Jaja personen försöker åtminstone göra nåt åt läget..men hallå..
Hej!
Men hallå.. den var ju söt!Tur att det var rena sällskapsraser i hunden också så att den inte blir krävande...
Annons om frieser säljes - på bilderna ser vi en skäck