Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och i en annons här på buke söker en tjej en foderhäst att ha med sig till ett ridgymnasium. Det är bra om den kan Hoppa hinder helst över 100 meter.
Förstår precis, hade ju varit skitfränt att ha en häst som hoppar så högt!
Det väger upp för hästen som kunde hoppa 1,10 dm
Häst till salu pga ägarens graviditet som gör att hon inte kan rida hästen för tillfället. Är det inte lite drastiskt att sälja pga det, kan man inte hitta en medryttare/fodervärd istället?
Fast kanske hon vet att hon inte kommer kunna ha tid eller ekomoni för hästen efter barnet kommer? Tycker det låter normalt. Ett barn tar ju upp en massa tid, uppmärksamhet och pengar.Häst till salu pga ägarens graviditet som gör att hon inte kan rida hästen för tillfället. Är det inte lite drastiskt att sälja pga det, kan man inte hitta en medryttare/fodervärd istället?
Fast kanske hon vet att hon inte kommer kunna ha tid eller ekomoni för hästen efter barnet kommer? Tycker det låter normalt. Ett barn tar ju upp en massa tid, uppmärksamhet och pengar.
Förstår ju att det är ett barn (det måste det väl ändå vara!?!?) som författat annonsen, men ändå?
"Hej, jag söker ett sto eller en valack 9-15 år där omkring. Den ska vara lätt i all hantering(sko,lastas,ridas och pysslas med), 140-155 i mankhöjd och som säljs med alla tillbehör. jag vill ha så mycket info som möjligt gärna om månadskostnad och sjukdomshistoria. Hästen får kosta allt mellan 0-5000. Jag är en erfaren ryttare men har aldrig haft egen häst innan.den ska va inriden och helst körbar"
Älskar att hen vill ha info om månadskostnad... Och så alla krav och så MAX 5000?
Fast iofs, kanske lika bra att det inte blir något köp...
Såg en korsning shettis/halvblod idag. Söt ponny - men jag funderar på hur mamma och pappa fick ihop det? Dessutom var ponnyn bara 121, hur litet måtte inte halvblodet ha varit då för att inte ponnyn blev större än B? Fattar ingenting.
Såg en korsning shettis/halvblod idag. Söt ponny - men jag funderar på hur mamma och pappa fick ihop det? Dessutom var ponnyn bara 121, hur litet måtte inte halvblodet ha varit då för att inte ponnyn blev större än B? Fattar ingenting.
Jag vill också veta mer. Vem har burit grimman? Vem har hållit i "kopplet"?Ligger en sån gullig annons ute på en auktions sajt, är en äldre gammal grimma,med ovanligt tunna spännen,och bara tunn nylon. Står typ "grimma tränns med koppel. Jag är inte hästkunnig,men den ser rejäl ut!"
Har tokfastnat för annonsen, den är verkligen charmig,och nyfiken blir jag över vem som skrivit den,är det en kille eller tjej,ålder osv. Ochhur hhar denna kommit över en gammal grimma med grimskaft? Jag vill veta mer!
Kan du inte köpa den bara för att få veta historien bakom?Ligger en sån gullig annons ute på en auktions sajt, är en äldre gammal grimma,med ovanligt tunna spännen,och bara tunn nylon. Står typ "grimma tränns med koppel. Jag är inte hästkunnig,men den ser rejäl ut!"
Har tokfastnat för annonsen, den är verkligen charmig,och nyfiken blir jag över vem som skrivit den,är det en kille eller tjej,ålder osv. Ochhur hhar denna kommit över en gammal grimma med grimskaft? Jag vill veta mer!
och varför är den ut-och-in på annonsbilden?Jag vill också veta mer. Vem har burit grimman? Vem har hållit i "kopplet"?
Har du hittat den? Varvarvar?!och varför är den ut-och-in på annonsbilden?