Det har jag redan gjort............... tre gånger...................!Men då har du ju en perfekt häst där *köp köp*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag redan gjort............... tre gånger...................!Men då har du ju en perfekt häst där *köp köp*
Såg en annons om en hopphäst för 50 000. Fin stam, fin häst, fina meriter.
Den var startad på 1.10 dm.
Woho! Köper direkt!
Såg en annons om en hopphäst för 50 000. Fin stam, fin häst, fina meriter.
Den var startad på 1.10 dm.
Woho! Köper direkt!
Hästannonser är roliga!
En b-ponny född 2009 till salu i Västra Götaland
"Lugn och snäll ponny för de små ryttarna säljes. Hoppar bra och bra i dressyren. Inte tävlad pga ryttarens ointresse. Inte mycket riden senaste åren. Ingen nybörjarhäst!! Kommer från Småland."
Japp. Den är från Småland, då är det kvalitet vill jag lova!
Såg även en annons på en "maxad d-ponny, 155 cm i mankhöjd". Väldigt maxad!
Den här fina då:
"Valpar till salu, olika raser. Kommer vaccinerade, veterinär besiktad och pass. Levereras inom två veckor efter beställning. Bra priser. Mer info via chat."
Från FB, kille med utländskt namn. Hej smuggelhundar?
Det var någon som tog screenprint och skulle kontakta polisen. Han plockade bort annonsen rätt fort, jag såg bara hennes screenprintKan man inte meddela polisen om det verkar misstänkt?
En vill ju bara gråta!!Dagens FB-pärla
Jag har en rottis/chäfer valp på 8 veckor som nu söker nytt hem, han är riktigt mammig alltså följer mej vart jag än går.
Han är snäll och tillgiven, han är van med andra hundar och katter samt barn.
Jag har haft han i ca en vecka då han riskerade avlivning.
Han är besiktigat, vaccinerad och chippad
Denna bedårande valp finns i uppsala
Pris: 5000:-
Tyckte att det var rätt gulligt även om jag förstår att det blir lite frustrerande i en seriös annons!Har även sett en annons där de vill sälja en påni.
Såg detta idag:
"Erbjuder ett gott hem med lösdrift med tillgång till luftballong."
Eeeh..................?