annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte heller någon hästannons, men fb köp och sälj är ju för intressant ibland...
Idag annonserade man ut metacam...
Verkar vara en helt seriös annons med utgångsdatum och hur mycket det var kvar, nypris osv :D

Fick omgående respons att det nog inte var okej att annonsera ut receptbelagd medicin :up:

Åh dessa google translate annonser! :D Hittade den här på en facebookgrupp idag:

"165 cm frisiska valack häst till salu

Denna häst har varit en del av min familj i 4 år nu. Jag har alltid känt att han är en mild, respektfullt och mycket lydig häst. Han är trasig, tämjas, lätt att hantera och framför allt villig att behaga sin ryttare i alla lägen.
Han är bra för en nybörjare och en nybörjare rider, absolut bra med barn och andra hästar. Han är trafiksäkra och inte rädd för någonting. han inte har några hälsoproblem, har han inte hade några tidigare skador och kommer att ge något annat än glädje till ditt hem. Han är 6 år gammal och har en höjd på 165 cm (16.1 händer). Om du letar efter en livstid följeslagare, kontakta för mer information."

Men om jag inte vill köpa en trasig häst då? Och är det bara jag som tycker att "villig att behaga sin ryttare i alla lägen" låter lite.. jaa.. småsnuskigt? :idea:

Hund iofs

Rubrik: Amstaffvalpar
Vi söker en husse/matte :)
Mamman är 50% amstaff & 50% doberman
valparna är besiktade, de vill säga: vaccinerade, chipade och genom gått en funktionskontroll.
dom är dessutom delvis rumsrena då vi lärt dom att gå till sandlådan för att uträtta sina behov.

Hur kan de vara amstaffvalpar, då det är blandras? Och syftar dom på typ kattlåda inne, eller sandlåda utomhus?

Såg även en gissar på ung tjej som sökte häst att rida
"har ridit i över 3 år och kan rida på vilka hästar som helst "

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka