Nej, det har du rätt i:-)
Alla medisar har varit seriösa, vissa mer, andra mera impulsivt seriöst.
Alla medisar har varit seriösa, vissa mer, andra mera impulsivt seriöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Genomsnäll varmblodsvalack, finns i Skellefteå, svarar endast på telefonsamtal".
Lite knasigt med meningsuppbyggnaden där
Fast alla varmblodsvalacker jag känner har också svårt med både sms och mail!
Under kategorin "hästjobb", fattar dock inte vilken slags inriktning det är på hästjobbet?
"Vi rider våra hästar i skogen och i ridhus på galoppbanor. Vi konditionstränar, klättrar , gymnastikhoppar, markarbetar och galopperar på banor......................................................................................................... .............................................................................................................. ..... Det är pigga glada positiva hästar........................................................................................................ ........................................ Vi respekterar hästarna och sätter värde på att man tycker verkligt genuint om hästar. Hästar blir så mycket lyckligare om man gör det möjligt för dem att få vara med oss för att de tycker om oss och vill göra oss glada......................................................................................................... .............................................................................................................. ..... Jag har utbildat många ryttare, de har varit 3a i world cupen, skandinavisk ryttarchampion mm mm inom hoppsporten har jag även utbildat vinnaren av ridsportcupen, jag har utvecklat många dressyryttare. Mina elever får verkliga aha upplevelser och blir mycket duktiga ryttare inom alla områden...................................................... Här finns boende, stallplatser och lön efter överenskommelse. Naturligtvis är det viktigt att du trivs på landet, att du vill vara här och leva det här livet, det är ingen ide om du har människor eller annat som gör att du längtar. Dessutom är det viktigt med vikten, då vikt sliter hårt på hästar. Max 65 kg, då vi har några viktbärande hästar fast helst mindre."
Exakt min tankeMax 65kg?? Vad har de för hästar egentligen? Och är de de "viktbärande" som ska ta de "stora" ryttarna på 65kg?
Max 65kg?? Vad har de för hästar egentligen? Och är de de "viktbärande" som ska ta de "stora" ryttarna på 65kg?
WOW, vilken merit!!!Såg en annons på en sadel, som hade varit med på två SM.
Såg en annons på en sadel, som hade varit med på två SM.
...........dessutom på min islandshäst!WOW, vilken merit!!!
Då kanske jag har chans på SM också, sadeln är ju tydligen erfaren..?
Jag såg en annons om en fjord/frieser där man pratade varmt om dess ridbarhet. Men alla bilderna föreställde en häst som står still i hage/stall. Visar inte direkt dess fantastiska gångarter
Ja, fast den var fin.. i ansiktet som var typ det man sågVilken märklig korsning