annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg detta idag:

"Erbjuder ett gott hem med lösdrift med tillgång till luftballong."

Eeeh..................?:confused::confused::confused:
Det kan vi erbjuda :up: Bor inte jättelångt ifrån flygplats och en luftballong landade på grannens gärde en gång, typ ifjol eller året innan. Det har landat fallskärmshoppare lite fel också

Fick ett gott skratt häromdagen när jag hittade en annons gällande en minishettis. Jättefina bilder och bra formulerad annons, men på en av bilderna har de "photoshoppat" in en ryttare på hästen och ritat in en tygel.. Ser inte speciellt verkligt ut! Ryttaren är halvt ansiktslös och jag undrar hur kort den människan hade behövt vara för att passa ihop proportionsmässigt på en 80 cm hög ponny! ;)

Fick ett gott skratt häromdagen när jag hittade en annons gällande en minishettis. Jättefina bilder och bra formulerad annons, men på en av bilderna har de "photoshoppat" in en ryttare på hästen och ritat in en tygel.. Ser inte speciellt verkligt ut! Ryttaren är halvt ansiktslös och jag undrar hur kort den människan hade behövt vara för att passa ihop proportionsmässigt på en 80 cm hög ponny! ;)
Haha, den har jag också sett!

Nä vem vet hur hon tänker.... Jag har en hel del erfarenhet från alla möjliga saker, men det hon frågade först var hur mycket jag vägde o när jag var inom gränsen undrade hon om jag ridit in fullblod.... inget annat...
Jag vet vem det är. En lite "speciell" person även IRL.

Haha, jag var tvungen att leta rätt på den! :D Skulle gärna vilja veta hur de tänkte där! :D

Börjar annonsen med "hästen är triangelmärkt och ska inte tävlas eller tränas hårt" och avslutar med en hoppfilm där de hoppar bana på 1,10 och "massa kapacitet"....:(

Nej, det är den inte. En A-ponny från Västerbotten. En körbild används som visningsbild.
Jag hittade bara två A-ponnyer från V-botten, en hingst och ett (avels)sto. Ingen hade en körbild...
Söker jag på Västerbotten och A-ponny får jag ingen träff alls.

Edit: Nu fick jag träff :eek: Skumt. Ja den bilden såg lite kul ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka