Det kan vi erbjudaSåg detta idag:
"Erbjuder ett gott hem med lösdrift med tillgång till luftballong."
Eeeh..................?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vi erbjudaSåg detta idag:
"Erbjuder ett gott hem med lösdrift med tillgång till luftballong."
Eeeh..................?![]()
Haha, den har jag också sett!Fick ett gott skratt häromdagen när jag hittade en annons gällande en minishettis. Jättefina bilder och bra formulerad annons, men på en av bilderna har de "photoshoppat" in en ryttare på hästen och ritat in en tygel.. Ser inte speciellt verkligt ut! Ryttaren är halvt ansiktslös och jag undrar hur kort den människan hade behövt vara för att passa ihop proportionsmässigt på en 80 cm hög ponny!![]()
Jag vet vem det är. En lite "speciell" person även IRL.Nä vem vet hur hon tänker.... Jag har en hel del erfarenhet från alla möjliga saker, men det hon frågade först var hur mycket jag vägde o när jag var inom gränsen undrade hon om jag ridit in fullblod.... inget annat...
Fick ett gott skratt häromdagen när jag hittade en annons gällande en minishettis. Jättefina bilder och bra formulerad annons, men på en av bilderna har de "photoshoppat" in en ryttare på hästen och ritat in en tygel.. Ser inte speciellt verkligt ut! Ryttaren är halvt ansiktslös och jag undrar hur kort den människan hade behövt vara för att passa ihop proportionsmässigt på en 80 cm hög ponny!![]()
Jag vill också se!!
Jag vill också se!!
Hästnet, kategori hästar säljes, A-ponny
Världens mest informativa annons på en travhäst:
"Har kört fast. Säljes till högstbjudande"
jag hittar inte heller, den verkar vara borttagen...Vilken sida? Jag letar och letar men hittar inte..
Nej, det är den inte. En A-ponny från Västerbotten. En körbild används som visningsbild.jag hittar inte heller, den verkar vara borttagen...
Jag hittade bara två A-ponnyer från V-botten, en hingst och ett (avels)sto. Ingen hade en körbild...Nej, det är den inte. En A-ponny från Västerbotten. En körbild används som visningsbild.