annonsera mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det verkligen folk som inte har en egen e-postadress numera? Sitter och kikar på hästannonser, och väldigt ofta finns frasen "ring då e-postadressen är lånad" :confused: Hur svårt är det att skapa sig en email :banghead:

Tämligen vanligt på Blocket också och då känns det hela inte så seriöst så de annonserna går bort :meh:

Japp otroligt vanligt där. Om man nu inte kan skaffa sig en epost, kanske man inte ska annonsera på nätet :meh::cautious:
Jag tror att det är rätt vanliga, seriösa säljare som lessnat på att folk mailar istället för ringer. Även om man skriver i annonsen att folk ska ringa, så nog 17 sitter folk och mailar iaf! :mad: Vill jag få en pryl såld så säljer jag till den som slantar upp först, inte till de som vill ha mailkompisar. :p

Kanske för att det är år 2014 och den enda lediga mejlen är typ sexi_bejb_176@...... :angel:
/ Bejkonfis, som har haft samma pinsamma mejladress sen hon va 12 år.
haha finns ju mängder av sätt att döpa sitt konto till och många olika leverantörer ;)
Har också kvar min från typ 12års åldern (används till allt utom jobb/skola och andra seriösa grejer), men har en seriös med mitt namn också :)

Tämligen vanligt på Blocket också och då känns det hela inte så seriöst så de annonserna går bort :meh:

Det är också fascinerande med annonser (har svarat på en sådan) där enda kontaktalternativet är via annonsens svar-funktion. Men annonsören, som lagt in flera annonser och verkar angelägen att sälja, inte reagerar.
Eller så är det jag som gör mig ytterst oattraktiv som potentiell köpare som vill veta varför en tioårig häst inte är inriden, och huruvida pass finns...

Tja min nakenfjant hade gärna gått på lådan så ehm kalla vinterdagar så är det ut, göra behov, in!
Ha ha ha. Jag har två dalmatiner som helst inte sticker ut näsan om det är kallare än +5. Skulle det regna så får det inte vara kallare än +10 för då vänder dom i dörren och man får putta eller dra ut dom :D

Intressant med människor som svarar på en annons utan att läsa igenom den. Jag hade för ngt år sedan ute annons om att ev köpa häst. Ville helst ha äldre läromästare och jag skrev utförligt vaed jag sökte.
Varför fick jag då svar från folk med orinridna unghästar när man vill ha äldre läromästare? Eller när man söker stor häst som är viktbärande och får svar från folk med C-ponnier?
Varför ödslar de tid på att svara?

Intressant med människor som svarar på en annons utan att läsa igenom den. Jag hade för ngt år sedan ute annons om att ev köpa häst. Ville helst ha äldre läromästare och jag skrev utförligt vaed jag sökte.
Varför fick jag då svar från folk med orinridna unghästar när man vill ha äldre läromästare? Eller när man söker stor häst som är viktbärande och får svar från folk med C-ponnier?
Varför ödslar de tid på att svara?

Optimister kanske :p irriterande dock :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka