Anmälan till Distansgalan i Växjö?

T

Thuja

har vi missat den på något sätt? På distanslistan finns ingen vidare info...

Sv: Anmälan till Distansgalan i Växjö?

Ok We'll wait...

Tack för snabbt svar!:bow:

Hejsan!

Blir det någon gala i år?:confused:

Utsatt datum är snart här.. lite framförhållning kanske skulle vara bra :smirk:

Samma helg som distansgalan så hålls ett intressant hästmässa i Västerås. Mässan pågår i tre dagar och innehåller många intressanta föreläsningar att välja mellan till det mumana priset 255 kr/ dag och billigar för ungdom. När jag såg detta blev valet att åka på galan eller inte lite svårare. Man vill ju åka till Galan för att träffa folk, men det känns dyrt att betala mycket "bara" för det. Ett så intressant program som I Västerås får Galan svårt att slå.

Jag åker nog till Västerås på Fredag och galan på helgen. Kolla in programmet på länken nedan, jag såg föpresten att vår landslagsveterinär ska dit och hålla föredrag.
http://www.hastvasteras.se/

Självklart kommer Distansgalan att vara den 11-12 Mars! Tyvärr har vi hafft problem med en av våra gäst föreläsare som hoppade av i sista sekund men nu har vi fått tag i en mkt intressant ersättare, och hoppas på en trevlig "Distans" helg. Program kommer SENAST nästa vecka. :bump:

Grande skrev:
Självklart kommer Distansgalan att vara den 11-12 Mars! Tyvärr har vi hafft problem med en av våra gäst föreläsare som hoppade av i sista sekund men nu har vi fått tag i en mkt intressant ersättare, och hoppas på en trevlig "Distans" helg. Program kommer SENAST nästa vecka. :bump:

Kan ni inte gå ut med ett prel. program och lite ungefärliga priser???

Vi i ridklubben åker nog också till Västerås istället.
Synd att infon kommer ut så sent med Distansgalan tycker vi!

Jag kommer till galan! Hästmässor finns det fler av, men distansgalor finns det bara en!

Jag med! Jag vill ju träffa Cleese bland annat;) :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: Kakis
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 144
Senast: Badger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
886
· Visningar
27 706
Senast: EZMK
·
Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka