Anmäla hundhållning?

Lupin

Trådstartare
Tjena mittbena! Behöver snabbt svar om vart man ska vända sig med anmälan om undermålig hundhållning? Helst till någon som kan åka ut och kontrollera hyfsat omgående och vidta de åtgärder som behövs!

Sv: Anmäla hundhållning?

Miljö och hälsoskyddet sköter det.

Men du tror hundarna försvinner i slutet av nästa vecka, har ringt lite under dagen och fixat lite här och där så jag tror nog personen i fråga inte kommer ha hund snart.

Hörs ikväll :bump:

Ok låter bra. För jag fick svar från A.M. på mejlen nyligen och jag fick känslan att h*n inte tog mig riktigt på allvar. Det var lite därför jag berättade för dig, tänkte att de kanske tar det mer på allvar om någon de känner berättar.

Men det är långt till torsdag nästa vecka...synd att de inte kan åka ner redan i helgen. Och inte försvinner väl alla hundarna då? Bara vissa?

Som det ser ut så blir det nog 2 hundar kvar, men under noga koll, men mer om det ikväll, vill inte skriva här.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 305
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 101
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar