Anlitat en coach?

kolblakkur

Trådstartare
Är det någon här som anlitat en coach? Var det värt det? Hur hjälpte det er? Hjälpte det er överhuvudtaget?
Har hamnat i en stor svacka sedan en lång tid tillbaka och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den... :cry:

Jag har!
Jag fick massor med hjälp med att bena upp mitt liv och verktyg att ta till gällande "mina problemområden".
Lite dök vi också tillbaka till barndomen för mycket av människans beteende kommer från barndomen på nåt sätt.

Mig hjälpte det massor! Jag gick hos coachen lite knappt ett år och jag har fortfarande saker att jobba med, men jag fick, som sagt, verktyg för att bli bättre. Jag har blivit bättre :)

Är det någon här som anlitat en coach? Var det värt det? Hur hjälpte det er? Hjälpte det er överhuvudtaget?
Har hamnat i en stor svacka sedan en lång tid tillbaka och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den... :cry:

Vi hade en coach på jobbet och vi blev alla bättre på att hantera konflikter och vardagliga saker. Jag hade gärna testat med coaching på bara mig själv också, men det får vänta tills jag mår bättre och orkar hantera lite motgångar.

/Lavinia

Vi hade en coach på jobbet och vi blev alla bättre på att hantera konflikter och vardagliga saker. Jag hade gärna testat med coaching på bara mig själv också, men det får vänta tills jag mår bättre och orkar hantera lite motgångar.

/Lavinia

Jag var förberedd på att det skulle vara tungt att gå på coaching, men jag hade fel. Visst lipade jag nån gång, men jag var alltid lite lättare så jag gick därifrån. Inget att vara rädd för!

Mitt ex har träffat en coach-elev (alltså någon som utbildar sig till att bli coach) några gånger och han verkar ha fått ut jättemycket av det. Nya infallsvinkar och insikter. :)

Mitt ex har träffat en coach-elev (alltså någon som utbildar sig till att bli coach) några gånger och han verkar ha fått ut jättemycket av det. Nya infallsvinkar och insikter. :)

Just det där med nya infallsvinklar och insikter upplevde jag också. Jag känner mig mera medveten nuförtiden.

Jag var förberedd på att det skulle vara tungt att gå på coaching, men jag hade fel. Visst lipade jag nån gång, men jag var alltid lite lättare så jag gick därifrån. Inget att vara rädd för!

Jag har lite annat att ta mig igenom först, men så snart jag mår bättre är planen att hitta mig någon som kan reda ut resten. Jag är inte rädd, jag följer läkarens råd :-)

/Lavinia

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
852
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 751
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 442
Senast: mars
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka