Anläggningsbeskrivning

Sv: Anläggningsbeskrivning

Wow, vilket bra initiativ!!:banana::banana:
Sen är det väl väl bara att utöka infot var vi kan bo hos varandra på de olika platserna:angel::angel:

"Följ stigen": (dvs mer stig än öppen terräng med variations möjligheter)

Dagstorp
Torns
Upplands Västmanlands FRK
Mantorp
Eken
Boxholm,
Trossnäs

"Öppna fält": ( dvs att det finns variationsmöjligheter i terrängen, visst kan det inkl stigar men hoppas ni förstår vad jag menar)

Gärds
Ryttarstadion
Botkyrka
Hermanstorp
Falkenberg
Segersjö
Bunge
Rommelåsen
Udden

Snyggade till tråden lite bara...:angel:

Fast Torn är ju på ett öppet fält så det kan väl inte räknas som en "följ stigen"??

Dagstorp
Torns
Mantorp
Eken
Boxholm,
Trossnäs
Leksand
Qvinnersta
Baståsen

"Öppna fält": ( dvs att det finns variationsmöjligheter i terrängen, visst kan det inkl stigar men hoppas ni förstår vad jag menar)

Gärds
Ryttarstadion
Botkyrka
Hermanstorp
Falkenberg
Segersjö
Bunge
Rommelåsen
Udden
Hofors
Bollnäs
Valla
Övedskloster
Skönabäck(Skurup)

Jo man ser allt och litet till, men det finns ingen möjlighet att välja egen väg. :laugh:

Kan man ju inte på dom stora tävlingarna heller eftersom det oftast är repat så det kan ju inte räknas som "följ stigen" platser :confused:

Det är vad jag har hört iallafall eftersom jag själv inte har satt min fot på en bana :angel:

Kan man ju inte på dom stora tävlingarna heller eftersom det oftast är repat så det kan ju inte räknas som "följ stigen" platser :confused:

Det är vad jag har hört iallafall eftersom jag själv inte har satt min fot på en bana :angel:

Men rykkten kan ju vara sanna :laugh:
fast det brukar inte vara smala stigar bara på större tävlingar. Utan bredd på dem... Du kan ofta (inte alltd) välja annat spår än det upptrampade.

:rofl::rofl:

Jobbar med att få folk att upptäcka wikispaces.

Lite snabbjobb http://falttavlan.wikispaces.com/

Fyll på!

:laugh:

PS! Sydslätten har gräshoppning och varierad terräng på fin bana

Nu börjar den här siten att ha mycket info om både Svenska, Danska, Norska, Tyska o Polska banor
...o info om hur man tar med hästen till -och tävlar i Danmark, Norge, Tyskland...

GPS inställningar angivna till de flesta banor -bra va!:bump:

:banana: Fälttävlansbanor :banana:

O det bästa är att det är en Wiki = den som besöker sidan kan ändra o lägga till på sidan ifall man har någon info att bidra med. -Finns ett par banor som det inte står något om. Ni som vet något om dessa -gå in o skriv lite vet ja!:idea:

Efterhand blir det ju en perfekt uppslagsbok när man ska iväg till någon bana.

/Max

Dagstorp
Torns
Mantorp
Eken
Boxholm,
Trossnäs
Leksand
Qvinnersta
Baståsen
Ljuslingsbacken
Trollhättan

Gärds
Ryttarstadion
Botkyrka
Hermanstorp
Falkenberg
Segersjö
Bunge
Rommelåsen
Udden
Hofors
Bollnäs
Valla