Ångtvätt

karamelldrottningen

Trådstartare
Är på jakt efter en bra och smidig ångtvätt. Mest är behovet i badrummet. Duschkabinen är konstant ofräsch. Oavsett hur jag håller på och rengör så blir det snabbt avlagringar pga vattnet.
Så tänker att en ångtvätt kanske är mer effektiv? Eller blir det verkligen rent? Alltså att det ser rent ut. För hygieniskt rent är inget problem.
Problemet är att det stör att det inte ser rent ut. Och jag vill helst undvika starka produkter.

Liknande trådar

Äldre I fredags hände det jag verkligen inte behövde just nu, vattnet forsade ur golvbrunnen i badrummet och det blev fullständig panik -... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 852
Senast: Jen80
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
832
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 929
  • Låst
Ridning Vad är Klassisk Ridkonst? Klassisk Dressyr Klassisk Dressyr är ingen alternativ ridstil - utan den Klassiska dressyren står bara...
Svar
4
· Visningar
10 011
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka