Ångetsskrik!!!

ancan

Trådstartare
på min 2 åriga tik!! Varje dag i sommar så har hon gått en runda ner i skogen för att bada och svalka av sig sommarsolen... helt ok tycker jag, det gör dom andra två också emellanåt. Skillnaden är bara den att Maja bestämt sig för att bada i ´grannens dypöl istället för i sjön... och med päls typ bearded collie så kan ni ju tänka er hur hon ser ut...och luktar... :crazy: :(

Vad ska jag göra??? :confused: Vill ju inte "låsa in" henne, men orkar inte dusha henne 4-5 ggr om dagen heller.... :crazy:

Sv: Ångetsskrik!!!

Jag HAAAATAR verkligen att behöva det... henns mamma kan inte gå lös och måste stå bunden när inte jag är ute.... ingen kul lösning alls, när man som jag bor mitt på landet, i skogen...

Nä det får nog bli ett badkar mitt på tomtem som jag kan doppa ner henne i varje gång hon besökt sin älskade dyhåla!!! :crazy: :D

Sv: Ångetsskrik!!!

Javisst är hon snygg med lerbruna strumpor :rofl: .Var glad att det inte är hon som skall bli utsällnings stjärna i helgen. :banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Övr. Hund Jag har skrivit om den här hunden förut, men under ett annat nick. Hon har hela sitt vuxna liv gjort utfall mot andra hundar och jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 982
Senast: Dorinda
·
Hundavel & Ras Nästa år blir det för hoppningsvis en valp här hemma. Första tanken är ju såklart bearded collie, men som en kompis sa: "Du har ju bara...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 292
Senast: Miao
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 690
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka