Sv: Angående såkallade hästpratare...
Jag håller med - detta sätter verkligen fingret på den springande punkten
det mest befängda jag stötte på var den häst som var hos en djurkommunikator - var som ett benrnagel - men glömde uppenbarligen förmedla att den var hungrig
Det var inte pinnen
Per Jensen Sveriges expert angående djurkommunikation sa två saker
1. OM hästar kommunicerar genom telepati varför detta rika kroppsspråk?
2. Det finns två sorters djurpratare: de som själva tror på det - och de som iten tror men tjänar pengar
Vad folk tror på skall man itne ta på för stort allvar - många tror de är Napoleon. Att de har direkt förbindelse med Gud. Att de får hemliga meddelanden genoom väggarna. Att de är avlyssnade osv...
tycker framför allt det är befängt att hästen skulle kommunicera till oss i mänskliga termer, uttrycka mänskliga tankar och behov och erfarenheter. det visar bara ännu mer på hur oförmögen människan är att tänka att det finns annan intelligens än vår, och att denna inte nödvändigtvis behöver översättas till vårt språk.
Jag håller med - detta sätter verkligen fingret på den springande punkten
det mest befängda jag stötte på var den häst som var hos en djurkommunikator - var som ett benrnagel - men glömde uppenbarligen förmedla att den var hungrig
Det var inte pinnen
Per Jensen Sveriges expert angående djurkommunikation sa två saker
1. OM hästar kommunicerar genom telepati varför detta rika kroppsspråk?
2. Det finns två sorters djurpratare: de som själva tror på det - och de som iten tror men tjänar pengar
Vad folk tror på skall man itne ta på för stort allvar - många tror de är Napoleon. Att de har direkt förbindelse med Gud. Att de får hemliga meddelanden genoom väggarna. Att de är avlyssnade osv...