Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är sällan inne på travsidan, men såg programmet igår.
Det är ju jättebra att dom nu stänger av herr Svanstedt från tävlingar!!
För övrigt är jag förvånad över alla "extrautrustningar" som ändå tillåts inom travet, att jämföra med reglementet för dressyr och hopp. Jämför man vad som är tillåtet så känns ju travet som en 1500-tals tortyrkammare.....
Det jag är intresserad av att få fram är travsportens alla olika företrädares intresse av att själva rensa upp lite....
Det är så klart problem inom alla olika grenar och rötägg poppar alltid upp då och då, men det gäller ju att få bort dom, eller hur!
Vad vill ni själva göra för att hästarna ska utsättas för så lite obehag som möjligt och vad tycker ni själva att det borde bli skärpning på?
Eller har ni lärt er en dans som ni tänker att fortsätta dansa livet ut?
Det jag är intresserad av att få fram är travsportens alla olika företrädares intresse av att själva rensa upp lite....
Det är så klart problem inom alla olika grenar och rötägg poppar alltid upp då och då, men det gäller ju att få bort dom, eller hur!
Vad vill ni själva göra för att hästarna ska utsättas för så lite obehag som möjligt och vad tycker ni själva att det borde bli skärpning på?
Eller har ni lärt er en dans som ni tänker att fortsätta dansa livet ut?
Varför har oerhört många dressyrryttare sporrar med trissor?
Nej, dressyr ryttare har inte sporrar med trissor. Däremot vet jag en annan sport som får ha det som dekoration men inte under tävling, men det får de själva presentera.
Nähä, har det börjat idag? Varför säljs då Balkenhof-sporrar med 35 mm trissa? Knappast till westerngänget, eller hur?
Eller sporrar med "hundtänder" används väl inte heller?
Sen när är USA ett föredöme för Svensk Travsport ? Där om något har de regelvidriga drivningar!
Blir juh mörkrädd....
Nej hårdare straff för de som kuskar som driver mot reglerna, men att vi som då råkat få denna kusk ( inte alltid valbart) inte ska drabbas av catchdriverns missar..
Det ÄR tillåtet!!!