Angående försvunna nicktråden på senior.

Q

Qwerty_yui

Varför låstes den. Jag förstår att man inte ska diskutera enskilda personer men här var det försvunna nick vi talade om och det har alltid varit tillåtet innan. Det är väl ändå att hårddra reglen lite väl långt?
Jag tycker inte beslutet att låsa tråden var det rätta.

Sv: Angående försvunna nicktråden på senior.

I tråden diskuteras flera användare som i allra högsta grad förekommer på forumet idag. Därför låste jag tråden.

/tifo - moderator på senior

Jag håller inte alls med. Då kan man ta bort de få inlägg som på någotvis misskrediterar en användare. Man måste ju ändå få omnämna nick i sina trådar.

Om man har fått sitt användarnamn avstängt över 20 gånger så kanske ens åsikter inte väger så tungt.

Det är lite nostalgi med de gamla användarnamnen men jag anser att tifo gjorde en riktig bedömning.

Vem har sagt att jag har blivit avstängd?
Det är bara lösa rykten som jag har valt att hålla mig ifrån. Det finns flera som spekulerar i vem jag kan ha varit innan men jag vill inte avslöja det. Därav uppkommer ryktena.

Om båda ni tycker att det var ett ok beslut så var det säkert det.

Och titta här, helt plötsligt kan man sno gamla kända användarnamn som blivit avreggade eller något:confused:

Den gamla fio hade väl en punkt efter sitt namn? Fio.

Okej, det stämmer säkert, så länge har jag inte varit här.

Vad bra att du kunde sno tillbaka ditt användanamn.

Användarnamn som inte har använts av någon på över ett år raderas normalt, vilket leder till att någon, vem som helst, kan skapa ett nytt användarkonto med dessa namn.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 372
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!