S
Silly
hur transporterar du din häst? med eller utan mellanvägg, strö eller inte? lös eller uppbunden? träns eller grimma? vilka skydd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda åker med mellanvägg (vill inte åka utan bommar bak), spån, uppbunden i grimma och transportskydd, svanslinda på märren. Man måste väl ha dem bundna om det inte är något "speciellt" tror jag?Silly skrev:hur transporterar du din häst? med eller utan mellanvägg, strö eller inte? lös eller uppbunden? träns eller grimma? vilka skydd?
Silly skrev:hur transporterar du din häst? med eller utan mellanvägg, strö eller inte? lös eller uppbunden? träns eller grimma? vilka skydd?
Silly skrev:hur transporterar du din häst? med eller utan mellanvägg, strö eller inte? lös eller uppbunden? träns eller grimma? vilka skydd?
Kör du två hästar tillsammans utan mellanväggBison skrev:Åker han ensam är det med mellanväggen flyttad åt sidan, har lädergrimma, bucas höga transportskydd, med vanliga skydd under om jag ska tävla, strö om jag åker långt annars utan.
Är det två hästar åker de utan mellanvägg eftersom Starre måste stå brett, han åker bara med hästar som han går bra ihop med