ang. leasing

Sv: ang. leasing

Vi har alltid skrivit egna leasingavtal. Och 20/80%

Smidigare att skriva ett eget, då kan man ju skriva med vad som ska göras om hästen skadas eller liknande!

kl*

Fråga: Hur vanligt är det att ägaren skriver in 3 vet.besiktningar/ år ????

kl*

Fråga: Hur vanligt är det att ägaren skriver in 3 vet.besiktningar/ år ????

Aldrig hört talas om!

Det är givetvis att rekommendera att göra vet. besiktning precis före samt precis efter kontraktetstiden. Men krav på att det ska ske under tiden har då jag aldrig hört talas om???

Ägarna till dotterns ena leasinghäst skrev in det i kontraktet. Jag har aldrig hört talas om det förut, och det hade inte vet. heller vid den första hälsokontrollen......

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18