ang, längd och vikt.

F

Fantasi

vet inte riktigt vart detta ämne hör hemma..

det är så här, jag har tittat på en häst i dag, ett ganska grovt kallblod på 152cm i mkh utan skor, i rygg kanske 148 ? jag själv är 167.5 cm och väger 60, tror ni jag blir för stor?

Sv: ang, längd och vikt.

Nej, det tror jag inte! Det verkar passa bra!:bump:

Sv: ang, längd och vikt.

Absolut inte! Som jämförelse kan jag nämna att min man, som är 187 cm lång ser alldeles lagom ut på vår fjord/kallblodstravarkorsning som har en mankhöjd på ca 155 cm. Och jag, som är 159, känner mig liten på min kallblodstravare som också är 159.

Immer

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 517
Senast: Farao
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 136
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka