the_connemara

Trådstartare
Lat som jag är så frågar jag er och hoppas ni har bättre koll på TR-ändringarna.. Går inga HÄST DEBUTANT på LOKALlicens nästa år? Måste man lösa reg?

*integlad*

det finns en o annan deb på lokal, men dom flesta har lätt också och då är dom lokala. Lös en licens så kan du ju rida fler hopp och dressyrtävl också

Har fått reda på att man måste ha regional för alla häst debutant (eller 90-klass som det ju ska heta;)). hopp o dressyr är jag inte intresserad av, ville bara rida ngn fälttävlan m mammas häst o se om vi kommer runt (mamma påstår att hon vägrar pga henne;))

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 168
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Grazing
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 014
Senast: fio
·
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 609
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar