Ändrad meny

Då en del hade svårt att träffa rätt i menyn på små skärmar har jag arbetat med att ta fram en något ändrad meny.
Förhoppningsvis innebär detta att ännu fler blir nöjda med meny-funktionen, mindre ändringar kan komma att ske framöver, men jag ville få ut denna så fort som möjligt för att minska problemen för de som haft dem.

Kan vi lägga ner detta replikskifte nu.

Vad jag vet har jag nu tagit bort en hel del av det svarta som tidigare fanns men behållit en del för en snyggare effekt och bra kontrast på vissa ställen.
Om någon nu tycker att kontrasten någonstans fortfarande är för stor får ni mycket gärna beskriva mer exakt var det är.
Likaså vill jag gärna ha reda på om någon fortfarande anser att kontrasten är för dålig någonstans. Utförlig beskrivning önskas.
Jag fortsätter att lyssna och åtgärda om jag anser att det finns fog för en ändring, men anser att vi har kommit en bra bit på vägen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 363
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila